فوتبال تدارکاتی کهنه وشهرک، عاملی برای اتحادوصمیمیت بیشتر
به همت کمیته ورزشی، دیدار تدارکاتی فوتبال بین تیمهای کهنه و شهرک، جمعه ۲۴/۴/۱۳۹۰ در زمین خاکی فوتبال روستای کهنه برگزار شد.

در این دیدار که در حضور عده ای از فوتبالدوستان روستاهای کهنه و شهرک برگزار شد، بازیکنان تیم کهنه، هشت گل و یاران تیم شهرک، یک گل به ثمر رساندند، مسابقه ای که در آن تنها چیزی که برای هیچکدام از دوتیم اهمیت نداشت، نتیجه بود.
تصاویر مربوط به این بازی:
برای نصب تور دروازه ها، از جدیدترین امکانات روز استفاده شد!!! :

اسماعیل رضائی، بازیکن خوش اخلاق و قدیمی فوتبال روستا که در این سن و سال به دروازه بانی نیز می اندیشد:

داوران این بازی،آقایان قاسم جمشیدی، مرتضی جمشیدی و عبدالله غربی، از زحمتکشان همیشگی فوتبال روستا:

زمین یکدست و استاندارد، مهیای برگزاری مسابقه!!! :

تماشاگران ویژه این بازی:

در حالیکه تبلیغات زیادی برای این بازی نشده بود، اما استقبال چندان هم بد نبود:

وبلاگ رباط : "نشریه ی انجمن فرهنگی،تربیتی روستاهای کهنه و شهرک"