جوانان کهنه، گام اول را محکم برداشتند
رقابتهای فوتبال جوانان با حضور ۶ تیم از امروز در زمین چمن اوز آغاز شد.
در بازی افتتاحیه این مسابقات که از ساعت ۱۷ آغاز شد، دو تیم کهنه و هود به مصاف هم رفتند که تیم کهنه در حالیکه از اواسط نیمه دوم با اخراج یکی از بازیکنانش، ۱۰ نفره شده بود، در پایان با نتیجه ۲ بر ۰ و با گلهای علی خوشبخت و یحیی رضایی حریف خود را شکست داد تا مسابقات را با بردی روحیه انگیز آغاز کند.

هدایت این تیم بر عهده عبدالله غربی است.
بازی بعدی جوانان کهنه، چهارشنبه ۲۹/۴/۱۳۹۰ با کوره خواهد بود.
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ ساعت توسط واحد خبر
|
وبلاگ رباط : "نشریه ی انجمن فرهنگی،تربیتی روستاهای کهنه و شهرک"