به همت کمیته ی مساجد خواهران، جمعی از بانوان کهنه ای از مدارس و مکانهای دینی جناح و بستک بازدید نمودند.

حدود 20 نفر از خواهران شامل مدرسین کلاسهای حفظ،ترجمه و تجوید قرآن کریم، سرپرستان حلقات قرآنی خواهران و اعضای انجمن خواهران کهنه و شهرک در این بازدید یک روزه حضور داشتند.

آقایان سیدمرتضی حسینی (امام جمعه شهرک) و شیخ علی وطنخواه (امام مسجد سلحشور روستای کهنه)، خواهران را در این برنامه همراهی نمودند.

مدرسه دینی خواهران و مهد قرآن از جمله مکانهایی بود که بانوان کهنه ای با حضور در جناح از آنها بازدید کردند.

شهر بستک و مدرسه دینی خواهران این شهر نیز ساعاتی را میزبان بازدیدکنندگان کهنه ای بود.

مسجد جامع بستک از دیگر مکانهایی بود که در این برنامه ی یک روزه مورد بازدید قرار گرفت.