ضيافت افطاري خواهران در روستاي كـَهنه
ضيافت افطاري با حضور جمعي از بانوان كـَهنه اي، چهارشنبه 18 مردادماه (نوزدهم رمضان) در مجتمع بني هاشم روستاي كهنه برگزار گرديد.
در اين مراسم، دست اندركاران، فعالين و افرادي كه به هر نحو نقشي را در برگزاري نمايشگاه خيريه رمضان ايفا كردند حضور داشتند.

علاوه بر دست اندركاران نمايشگاه خيريه رمضان (كه هفته ي پيش در روستاي كهنه برگزار گرديد و گزارش آن به اطلاع شما رسيد)، جمعي از سرپرستان و اعضاي حلقات قرآني خواهران نيز از جمله حاضرين در اين ضيافت بودند.
پس از افطار، نماز مغرب بصورت جماعت اقامه گرديد.

لازم به ذكر است نمايشگاه خيريه رمضان، امسال براي چهارمين بار در روستاي كهنه و اولين بار در شهرك برگزار شد كه در آن، "بانوان" نقش و مسئوليت اصلي در تدارك و اجراي نمايشگاه را بر عهده داشتند.
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت توسط واحد خبر
|
وبلاگ رباط : "نشریه ی انجمن فرهنگی،تربیتی روستاهای کهنه و شهرک"