سوال 3- ديدگاه شما درباره ي دوره ي سه روزه اي كه برگزار شد از نظر كمّي چيست؟

نتيجه) سه روز كم بود: 19 نفر    سه روز كافي بود: 25 نفر    سه روز زياد بود: -

 

سوال 4- برگزاري اين جلسات را به چه صورت (با حضور چه اقشاري) مناسب تر ميدانيد؟

نتيجه) فقط مختص دانشجويان : 2 نفر     دانشجويان و فرهنگيان: -  

            دانشجويان و علما: 1 نفر      دانشجويان، فرهنگيان و عما: 36 نفر

(ضمن اينكه 6 نفر بصورت خودجوش، گزينه ي "عموم مردم" را به گزينه ها اضافه كرده و انتخاب نموده بودند).

 

سوال 5- آيا مايل به مشاركت در همچين برنامه هايي هستيد؟

نتيجه) گزينه بلي: 45 نفر     گزينه خير: -

 

سوال 6- اگر قرار باشد موضوعات جلسات آينده را شما تعيين كنيد، پيشنهادتان چه خواهد بود؟

نتيجه) موضوعاتي كه توسط پاسخ دهندگان ارائه شد بسيار زياد بود كه در اينجا به چند مورد اشاره ميكنيم:

وظايف يك دانشجو در جامعه اسلامي، ازدواج اسلامي، تخصص هاي مورد نياز براي آينده روستا، مسئله قضا و قدر يا جبر و اختيار، جايگاه دين در جامعه امروزي، آداب اجتماعي، توحيد و شرك، حجاب از ديدگاه قرآن، تربيت اسلامي فرزندان، فرق زندگي ما با پيامبر، و ...

 

سوال 7- هر گونه نظر، پيشنهاد يا انتقاد مورد نظر خود را بيان نماييد.

نتيجه) چند مورد از پيشنهاداتي كه بيان شده بود:

- اين جلسات ادامه داشته باشد و مختص ماه رمضان نباشد.

- اضافه شدن بخش تريبون آزاد

- استفاده از علماي بومي در همچين جلساتي

و ...