خاطرات دوران تحصيل شما (قسمت اول)
اين قسمت : اولين كلاس ششمي ها

همانگونه که وعده کرده بودیم پستهای هفته اول مهرماه را به درج خاطرات تحصیلی شما عزیزان اختصاص خواهیم داد، اولین خاطره مربوط به دانش آموز محمد اکبری فرزند علی که جزء دانش آموزان اولین گروه کلاس ششم بوده اند می باشد:
من وبچه های امسال کلاس ششم که پارسال پنجم بودیم وقتی فهمیدیم سال بعد می رویم ششم خوشحال شدیم چون اولین کلاس ششمی بودیم.
همه فکر می کردیم بعداز ششم میریم اول دبیرستان البته بعضیامون این فکرو میکردن ولی وقتی رفتیم ششم فهمیدیم که سال بعد میریم اول راهنمایی اما با اسم متفاوت. راهنمایی متوسطه اول و دبیرستان میشد متوسطه دوم به جای ششم که اومده پیش دانشگاهی رابرداشتن
ناراحت شدیم ولی دوچیز ما راخوشحال کرد یکی اینکه معلممان معلم مهربان پارسالمان اقای اسدی است ودوم اینکه همه باید لب تاب داشته باشیم
معلم ما وقتی برای املا معین نمی کرد وهروقت می خواست املا می گرفت برای همین من خیلی املاهایم را کم میگرفتم بالاترین املایم هيجده و نيم بود اما بازم خوب بود که درس های دیگرم بهتربود
در زنگ ورزش ما با معلممان ورزش میکردیم و بعضی وقت ها بعداز مدرسه با پنجم مسابقه می دادیم ما همیشه می بردیم اما وقتی معلم کلاس پنجم داور میشد ما می باختیم وبرای همون دو سه باری که به خاطر داوری معلمشان می بردند وقتی او از کنار ما رد میشد می گفت از پنجم می بازید
معلم ما امتحان نمی گرفت تا بی خیال می شدیم امتحان میگرفت به غیر از امتحان ثلث. معلم ما با ما گرم میگرفت تاجایی که جلوی او راحت بودیم و زیاد اذیت میکردیم و او هیچ نمی گفت. با او به زبان محلی حرف می زدیم هیچی نمی گفت
فقط دو کار او را عصبانی میکرد: لج کردن در فوتبال و دستش انداختن مثال ما سر کلاس وقتی داریم که همه میریم برای نوشتن بعد از هرماه او کتاب ها رانگاه می کرد و اگر کسی پنج صفحه را ننوشته بود و چیزی هم نگفته بود دور اول نصیحت و دور دوم تنبیه می کرد
+ نوشته شده در چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت توسط کمیته ی فرهنگی
|
وبلاگ رباط : "نشریه ی انجمن فرهنگی،تربیتی روستاهای کهنه و شهرک"